090807 Fredag.......Ja, FREDAG! =) fortsättningen

090807 Fredag

Hej igen!
Tänkte skriva en spännande fortsättning ;)
Ne, men jag hann inte skriva klart eftersom att Martin vaknade så nu har dom precis ätit frukost.

Nu tror jag att jag vet vad det var som störde Martins sömn, han steg upp nyss och sade då Aj aj aj, precis som inatt och denna gången stod han och spände axlarna jätte mycket och då kom jag på att "just det, han har ju en massa myggbett och många av dem sitter på ryggen!"
Så jag började klia på myggbetten åt honom och Oj vad han njöt! Han tyckte det var jätte skönt!
Sen kom jag på att vi har ju asolsprit (tror det stavas så? ni vet ju vad jag menar iallafall) hemma så jag bad honom ställa sig med ryggen mot mig och det gjorde han med en gång så jag smetade på en massa asolsprit på alla myggbett jag kunde hitta och ja, det var en hel del sådana på hans lilla kropp!
Stackarn!

Han tyckte att jag skulle klia ändå fast att han hade fått asolsprit på men jag sa att "det tar en liten stund innan det slutar klia, det måste verka först så vänta en stund till" då sa Martin "Mmmm" och tittade förstående på mig..
Efter en stund så hade det slutat klia så det hjälpte som tur var! =)


Nu ska jag gå och byta bajsblöja på någon av dem känner jag på lukten (intressant vetande va?) =p
Sen lite senare, ja... på tal om bajsblöjor så kommer Rickie och Sofia och barnen hit sen ;)
Dom ska komma hit så barnen får busa och så ska vi bjuda dom på grillat mot kvällen och så ska vi vuxna ta oss några glas mot kvällen så det ska bli trevligt!
Hoppas myggen håller sig på avstånd bara!!
Har alldeles fullt med mygg här helt plötsligt av någon anledning...
Har oxo hårt att mygg dras till sådana människor som är sexsugna?!
Ja, då vore väl alla ständigt kåta isåfall, eller?!
För vad jag vet så får istortsett alla myggbett!
Eller så är det bara så att det stämmer och alla är ständigt kåta, ja jo, dom äter ju på mig så det kanske stämmer då haha!

Ne nog pratat om mygg och kåta människor!
Hej på er!
För nu ska jag stääääda...eller var det gå ut och leka jag skulle?
Ne, tyvärr, måstes städas omgående, sen ut och leka ;)

SoFiA

Kommentarer
Postat av: Thess

Hm,, har aldrig hört förut, det där med mygg o att de dras till människor som skulle va kåta, haha. Men va vet jag.

Jo, det är väl bara batteriert som ska till ett nytt på den o det måste ju fixas omgående så man har en fungerande.



Hoppas ni får en skön dag imorrn med sol o bad och bus ;)

Kramen

2009-08-07 @ 23:44:26
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0