090816 Hej igen!

090816 Söndag

Hej på er igen!
Var ett tag sedan jag skrev, i fredags rättare sagt så det var ju ett par dagar sen sist!
Så nu ska vi se vad jag minns av dessa dagar som paserat ;)

Vi börjar med lördagen,
Igår så ja, vad gjorde vi igentligen?
Låt mig tänka......

Jo, gubben jobbade lite så jag och barnen var ute en hel del och busade i solen
det var väldigt svårt att aktivera barnen igår för båda var helt fulla med energi och fråga mig inte var ifrån den kom för det vet jag inte =p
På kvällen  så hade barnen jättesvårt att somna så nattningarna tog sin lilla tid om man säger som så!!
Men runt 21.30-22.00 så sov båda Äntligen!

Jag hade känt mig dålig hela kvällen, hade feber, huvudvärk och var superslö så när barnen somnat så somnade även jag väldigt fort!

Mycket mer av gårdagen minns jag inte hehe...


Idag (söndag) så vaknade Cassandra runt 7.00 och fick då komma in och lägga sig och mysa hos oss och efter en stund så somnade vi till alla tre och det var såååå skönt!
Vi gick upp för dagen ca 8.00 tror jag.

Martin fick vi gå och väcka imorse vid 9.00 för han kan ju inte sova bort hela dagarna!
Vi har varit ute och gungat, lekt i sandlådan och kört tramptraktor idag och så körde Martin lite trehjuling när Cassandra sov.
Barnen hade väldigt skoj vid poolen idag med, dom stod vid den och plaskade en massa med händerna och blev super duper blöta, och det blev ju jag med som satt bredvid ;)
Nu ska jag fortsätta umgås med familjen!

Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Nanna Nilsson

Hoppas du slipper ifrån förkylning, inte kul! Det är skönt för barnen att skolan äntligen börjar i morgon, dom börjar få långtråkigt. Ha det så bra. :)

2009-08-16 @ 18:24:19
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: jasmine

uch då inte bra.. hoppas martin inte tar hem något från dagis sen med så ni alla blir sjuka:/

vi får ta o ses snart igen

puss

2009-08-16 @ 19:30:39
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0