Bye Bye Blondie!


090805 Onsdag


Jao, nu har jag alltså sagt bye bye till mitt blonda hår och bytt ut det mot mörkbrunt!
Brukar färga håret blondt på våren/sommaren och mörkt till hösten/vintern känns bäst så när man mot vintern börjar tappa sin bruna sommarfärg, det ser liksom inte så bra ut om man är blond och kritvit så då blir det bättre med brunt som livar upp ansiktet lite ;)
Färgade med en toning så den ger ju med sig om ca 6 veckor ifall det är så att jag inte trivs i denna nyans, vi får se helt enkelt!
Jag hoppas iallafall att den ser bra ut när håret har torkat för just nu ser det näst intill svart ut =/

Annars idag så har jag och Cassandra plockat blåbär till henne och Martin och Martin har åkt traktor med far sin =)
Sen har vi varit i Västervik och handlat, handlade massor!
I affären, när vi stod vid kassan så satt det en flicka som var lite yngre än Martin i en kundvagn vid nästa kassa och barnen fick syn på henne och blev jätte glada och spralliga så jag fick nästan hålla fast dom i våran kundvagn hihi, dom var så söta för Martin och tjejen satt och vinkade till varandra och skrattade och skrek till varandra, så sööött!
Dom skrek och skrattade ikapp tills vi gått ut ur affären =)

Och på väg in i affären så skulle vi ta ut pengar så då stod vi och väntade på att gubben fixade med det och på en bänk mitt emot oss satt några tjejer i 14-års åldern och tittade på barnen och Martin blev ju jätte glad av all uppmärksamhet så han vinkade hej vilt till dom och dom vinkade tillbaka och Oj så glad han blev och tjejerna fnissade för fullt åt vårt charmtroll hihi ;)

Nu ska jag lata mig framför tv:n!
Hej på er och ha en bra kväll!

SoFiA

Kommentarer
Postat av: Thess

hihi, barn är härliga :) Så spontana.

Kramen på er o hoppas slutet på veckan blir bra.

2009-08-05 @ 22:29:24
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0