När ska natten ta slut?!

Jag börjar fundera på när natten ska ta slut...
Klockan är nu 2.06 och jag har inte sovit en blund!
Är så j*vla förkyld, eller täppt rättare sagt!
Varje gång jag sluter ögonen och somnar så vaknar jag i ren panik av att jag inte kan andas!
Försöker andas genom munnen men guuuu det hjälper knappt, blir bara super yr!
Jag vill inte vara förkyld längre!!
Någon som har något tips på hur man blir av med nästäppa??!!
Alla våra nässpray är SLUT och har inte råd att köpa en nässpray ens, inte försen torsdag och det känns lååångt dit när man är så täppt att man knappt kan andas!

Undrar hur jag ska orka med dagen imorgon!?
Ingen sömn inatt  betyder att jag kommer att vara supertrött imorgon!
Åh, jag hoppas förkylningen ger sig snart!
Måste sluta nu, är super yr!

Kommentarer
Postat av: jasmine

uch hoppas du blir bättre!! du får säga till om vi inte kan komma på torsdag med...



varmt vatten hjälper inte de? att ta en duch eller sitta över varm ånga?

2009-08-26 @ 08:02:53
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Sofia

ush låter inte som en höjdare =/ har dom andra klarat sig? du kan göra egen koksaltlösning =)

Hoppas du blir bättre innan torsdag Pusss

2009-08-26 @ 09:46:50
URL: http://htpp://mammaiia.blogg.se
Postat av: Jessica

Jo, det har man märkt. En jätte bra avlastning. :)



Tack, det är bra med oss. Vi mår alla toppen,

Paulineh är så go. :)

Är glad varje dag, ler och gör nästan inget ljud för sig. :) Hur är det med er då?



Önskar att man kunnat komma på kalaset,

men så svårt när ingen av oss har körkort. :(



puss o kram

2009-08-26 @ 12:30:35
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: Nanna Nilsson

Förkylningar är pest! Testa ett par extra kuddar under huvudet,så du mer sitter än ligger. Det kan lätta trycket lite! Ha det så bra du kan! :)

2009-08-26 @ 12:45:14
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0