Ny barnvagn

090804 Tisdag

Idag åker vi till Västervik och köper en ny barnvagn, eller nästan ny, den är från -08 och dom ville ha 1200kr för den så vi slårtill!
Våran nuvarande vagn (syskonvagn) håller nästan på att rasa och jag gillar den inte, och Martin har tröttnat på att åka vagn så oftast drar jag runt på syskonvagnen med bara Cassandra i och det känns lite onödigt att släpa runt på en så stor vagn för en liten pluttis =p

Så nu blir det en enkelvagn till Cassandra och en ståbräda till Martin så det kommer nog att bli jättebra tror jag! =)
Här kan ni se vagnen: http://www.blocket.se/kalmar/Baby_lux__08_kombi_vagn_22884126.htm?ca=18&w=2 
Fin va?!

SoFiA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna en Henley Klocka med läderarmband & Diamante i samarbete med Swefox..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor.html



Var med ;)

2009-08-04 @ 16:57:06
Postat av: lisette

Hej hej :) tänkte bara tipsa dig om min outlet-blogg där jag säljer massa kläder väldigt billigt, saker jag knappt använt eftersom jag har för mycket kläder.. Tycker därför det var en toppen idé att sälja massa kläder så att andra kan få nytta av dem, kanske finns något för dig :)

ta en titt på : Http://lisettee.blogg.se/outlet



Tack för tiden, kram lisette! Skriv så snabbt du är intresserad så ordnar vi de..

2009-08-04 @ 23:20:53
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0