11:e December

Jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite nu när Sanda sover.

Morgonen har varit kanon!
Cassandra vaknade 8.10 så det blev en härlig sovmorgon idag, jag gick upp och fixade barnen och sen mös vi ner oss i sängen och gubben drog igång Ace age 3 som går varm så fort Martin är hemma, han Älskar filmen och kan se på den om och om igen hihi..

När gubben hade gått ut för att jobba så fixade jag frukost på sängen till barnen och mig, det var jätte mysigt♥
Efter frukosten vräkte vi ut oss i sängen och fortsatte se på filmen och så lade sig en mysunge på varje arm så dom var riktigt mys sugna idag♥

Efter att vi sett på filmen så ville barnen sätta sig i soffan och se på barnkanalen så det gjorde vi såklart, skönt för dom att få vara hemma och varva ner och bara lata sig när dom har haft en fullspäckad vecka på dagis så dom är nog nöjda med att lata idag, det verkar som det iallafall, annars brukar det vara turbofart på Cassandra varje morgon men idag har hon varit alldeles lugn och mysig och nu ligger hon och sover.

Martin sitter och äter yoghurt och kärleksmums, ja jag vet att det är en "dålig" mellis men han ville verkligen ha det och blinkade med sina hundvalpsögon så vem kan motstå det? och till mitt försvar så är det faktiskt fredag idag och snart är det julafton så då tycker jag att man får gotta sig så mycket man vill, eller hur? =)

Världens bästa mamma kan väl inte låta bli att ge sin son kärleksmums och yoghurt när han väldigt gärna vill ha det?
Det är trots allt snart jul och det ÄR fredag ;)
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med dig! Snart jul och det är fredag.

Får låtsas att det är en tidig lite julklapp. ;)



Haha.



kram.

2009-12-11 @ 11:55:46
Postat av: Sofia

nej fia de där går verkligen inte för sig, tänk om du skulle ge han kaka varenda dag fram till jul? ajjabajja :D HAHA :D nejvars ja bara skojja , klart sötisen ska ha kärleksmums om han så vill det =) hoppas ni får en bra dag! puss & kram

2009-12-11 @ 12:33:57
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0