15:e December inlägg 3

Förkylningen känns bara värre och värre :/
Ska nog gosa ner mig i sängen snart och få lite sömn.
Har iallafall käkat massor med vitlök idag så den måste väl skrämma bort förkylningen, eller?

Nu har det kommit väldigt mycket snö här så om det inte blir plusgrader under natten och den smälter bort så ska jag och Cassandra leka i snön imorgon *längtar!*
Tänkte åka lite pulka och sånt skoj, är ju hennes lediga dag från dagis på onsdagar.

När barnen kom hem från dagis idag så blev det lite käk.
Efter att vi hade ätit så blev det lite bus och mys och sen var det dags för Cassandra att duscha lite och det gillade hon =)

Sen skulle gubben leta fram kläder som han ska ha på begravningen på torsdag och så sa jag att han skulle ha slips men då kom han fram till att han inte kunde knyta slipsknutar hihi så han satt länge och försökte och sen kom han på att man kan googla fram hjälpbilder =p

Sagt och gjort, han satt och hittade massa bilder men han lyckades verkligen inte att få till det hihi!
Men jag kom på den smarta idén att leta upp en beskrivning på "you tube" så att han kunde se hur man gjorde "i verklighet" och då gick det kanon för honom =)
Tur att han har en smart flickvän ;)

Cassandra hade ju sett på när pappa skulle knyta slipsknutar så hon ville såklart också prova!
Hon gick och hämtade nånting som hon hängde runt halsen och försökte få till en liten slipsknut men ja, hon lyckades inte =p sötunge♥

Nu ligger båda barnen och sover och gubben ser på film, jag ska nog ta och hoppa ner i sängen...
God natt på er!

Till er som har svårt att få till en slipsknut...
Lycka till! ;)

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Manda

Aha överum ligegr det i närheten eller? Jag har noll koll:P har vara bott här i ett år:) Vad mysigt med två så busungar, jag läängtar så efter en liten till Det är så mysigt att få vara hemma och gosa.



vad gulligt att dottern ville göra som pappa:) "ska pappa, ska jag" hhi

2009-12-15 @ 22:59:31
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0