22:a December

Ännu en dag närmare jul och brrrr vad kallt det är!
Imorse hade vi -18grader ute och inne i huset hade vi +14grader så det var kallt både ute och inne.
Barnen var inte så glada i att åka till dagis i kylan, Martin gnällde hela vägen om att han hade ont i händerna för att han frös sådant stackarn♥ Det tog ju sin lilla stund för bilen att få upp värmen.

När vi kom hem så började gubben min riva fram granen, ja våran fina röda julgran :)
Så idag ska jag städa huset och pynta granen så får vi se vad barnen säger när dom kommer hem och får se den fina granen, undrar om dom minns den? Antagligen inte =p

Och idag mina vänner så är min smak och lukt tillbaka efter att ha haft en semester på 1 vecka -Glädje! :)
Men denna dag innebar inte bara glädje utan lite ilska också....
Våran tvättmaskin har gått sönder!!!!!!!!!
Jävla piss tvättmaskin som går sönder lagom till jul! Fy fan säger jag bara!

Ne nu ska vi vara glaaaada!
Nu var det jul igen!

Så nu har jag lugnat mig lite...
Som sagt så¨ska jag städa en massa och klä granen idag + att jag ska träna och duscha innan barnen ska hämtas så det är väl bäst att jag sätter igång!
Just det, jag ska äta pepparkaksdeg också jaaaaaa :)
Har 1kg pepparkaksdeg som måste ätas upp innan 10:e Januari, någon som vill hjälpa mig? :)

Om någon ger mig en brödkavel i julklapp så slipper jag äta degen och få ont i magen så ni vet *blink blink!* ;)
Ha en kanon bra dag!
Nu ska jag städa och svära åt tvättmaskinen!

Puss på er!♥

Ne ni, om man ska äta så här mycket pepparkaksdeg så gör det det samma om jag tränar för fan vad fet jag kommer att bli! ;)


Kommentarer
Postat av: tillan

God jul på dig själv :)

Ja det ska jag göra :)

kram!

2009-12-22 @ 13:35:38
URL: http://stjaartis.blogg.se/
Postat av: lussan

röd julgran???? snyggt :DD



vad tränar du???



dum jälla tvättmaskin som går sönder just nu men d e typiskt just när man inte har tid o pengar till nåttt nytt



puss

2009-12-22 @ 13:43:08
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0