23:e December

Woho, imorgon är det julafton!

Har faktiskt ingen "julkänsla" även att jag längtat massor till julen och försökt att julpyssla och sånt, beror kanske på att jag inte hittade några julgardiner eller några andra speciella julsaker i år, dom var svår hittade...
Nu vet jag iallafall att till nästa år ska jag börja handla julsaker i oktober!

Idag har barnen varit lediga från dagis så vi har varit i Västervik och handlat en hel del och det var faktiskt ganska lugnt i stan trots att det är dagen innan julafton så det var skönt!

Har nyligen bakat köttbullar och dom blev supergoda Mums så nu är jag lycklig! =)
Förresten, säger man "bakat" köttbullar?! Det gör man va?!
Hmm.... Folk brukar säga till mig: "Bakat köttbullar? Man rullar köttbullar!"
Men vet ni vad?
Jag bakar köttbullar sen rullar jag dom ;)


GOD JUL PÅ ER SKITHÖGAR! ;)

//Livets Diamanter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0