29:e December

Igentligen var det meningen att barnen skulle ha varit på dagis igår och idag men igår när vi var påväg dit så var det glas halt och då överdriver jag inte, så vi kom helt enkelt inte fram eftersom idioterna som ska sanda inte hade gjort det.

Men jag och barnen hade en jättemysig dag, vi lyssnade på musik och dansade, vi var ute och åkte pulka, vi städade och mös framför lejonkungen 2, ja jag kan nu meddela att Martin (äntligen!) börjat tröttna på Ice age 3 men den går fortfarande varmt varje kväll när han är trött, han somnar till den :)
Men nya favoriten är alltså Lejonkungen 2.

Idag har vi hittills mest latat och myst en massa, Cassandra ligger nu och sover och Martin ser på... ja, Lejonkungen ;)
När Cassandra har vaknat så ska jag fixa lite lunch och sen bär det av ut i kylan för att åka lite pulka om man kan stå på benen ute förstås, gubben sa förut att det var jättehalt idag med men halare idag, hmm jag som knappt kunde stå igår!
Men vi får helt enkelt se hur det slutar, kanske skulle ha hjälm på sig och skyddsutrustning ;)

Ni få ha det så bra idag!
//Livets Diamanter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0