2:a December

Idag mår jag lite bättre, tror jag!
Ska inte säga för mycket för då är man väl super sjuk frammåt kvällen igen...
Men iallafall så känner jag mig bättre!

Imorse var det lite osäkert om vi skulle släppa iväg Martin till dagis eftersom att han var så förkyld igår och han snorade imorse och så verkade han slö så vi hade nästan bestämt att han skulle stanna hemma men så plötsligt blev han jättepigg och gick ut i hallen, klädde på sig, jeans (bakofram), mössa och jacka så han var bestämd att han ville till dagis idag hihi, han är så söt :)

Så Martin fick åka till dagis så dom får höra av sig om han blir hängig så vi kan hämta honom.
Jag hoppas iallafall att vi alla kan vara friska imorgon, ja för då ska jag och gubben in och julshoppa!
Man får passa på när båda barnen har "dagis-dag" så vi har ganska så mycket tid på oss, från 7.30-16.00 så vi ska nog hinna med allt som vi har planerat att hinna med ;)

Tänkte att jag ska försöka hitta julgardiner imorgon!
Hoppas man hittar några för skapligt pris..

Sen ska vi handla julklappar och mat för en månad plus julmat =p
Får se om det blir en ny gran också eller om vi behåller våran röda fina gran, den har ju varit med i 3år nu så den börjar se lite skabb ut och allt julpynt är nog också kaffeved av så det blir nog nytt där med....känns som det blir mycket pengar spenderade imorgon men det kan va kul det med....just då..... =p

Ne nu ska jag fortsätta gosa med min lilla plutta som börjar bli sömnig♥
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det finns ursnygga på Rusta till ett bra pris.

Min mor köpte några till oss där och de är helt perfa! :)

2009-12-02 @ 11:11:11
Postat av: lussan

gud vad jag inte tycker om julen men men de får la gå iaf :P hahaha....



men hoppasni hittar allt ni behöver.... juste påminn bamse eller nån om mina pengar med :P :D hm. jag borde också julhandla nått fast en present vet du ju redan :P te tobbe.... undra om jag hittar en fin bara

2009-12-02 @ 19:52:16
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0