3:e December

Idag har vi varit i Västervik och julshoppat.
Vi kom iväg mycket senare än beräknat men så brukar det ju vara, vi hann iaf med allt innan 15.00 men det var för att pengarna tog slut hehe...

Vi handlade mat för en månad och så köpte vi julklappar och lite smått och gott till våran glögg-kväll som vi ska ha på lördag <3
Köpte varsin chokladkalender till barnen med vilket var väldigt populärt! =)

Vi köpte en ny kudde till Martin med så att han ska slippa sin "äckelkudde" som han varit jätte fäst vid sedan han var bebis.
Det började med att jag försökte ge honom den nya kudden men självklart sa han NEJ! ordentligt och gick och hämtade sin kudde...
Då tog jag hans kudde och klippte bort det översta lagret på den som han skulle få ha som snuttefilt och jag kan säga att han sneglade lustigt och frågande på mig =)

Sen sa jag att "nu får du ha din nya kudde för den här ska bort" så han tog tygbiten och gosade massor med den, sen tog gubben Martins "äckelkudde" och gick ut till eldkaminen och så sa vi till Martin att han skulle pussa och krama hej-då på kudden så han gjorde det och så......eldade vi upp den.....
Lite drastiskt va? =p

Jag trodde att det skulle bli stora protester men han ville till och med elda upp snuttefilts biten!!
Nu verkar det iallafall som om han accepterat den nya kudden men vi får väl se frammåt läggdags sen ;)
Håll tummarna!

Nu har vi nyss ätit tacos och jag o Martin har sett på Tarzan, Cassandra sover och gubben jobbar.
Nu ska jag mysa med Martin-bus♥

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0