6:e December

Gårdagen gick fruktansvärt fort!
Vet inte vart lördagen tog vägen.

På kvällen runt 17-tiden så kom Sara, Daniel och lilla Izabel.
Vi åt pannkakor och drack julmust :)
En stund efter maten så gick gubbarna ut för att jobba lite så vi tjejer stannade inne och såg på tv med barnen, eller Cassandra sov och Martin såg på.....ICE AGE! Tror vi fick se den filmen 5ggr igår hehe...

Sen blev det även lite vin och glögg, fast gubbarna höll sig till whiskey och glögg :p
Och så åt vi pepparkakor och choklad, mums mums!
Och så hade jag sönder ett vinglas.... hmm, jag som aldrig någonsin har sönder glas haha!
Men det blev en jättetrevlig kväll iallafall och jag hoppas att vi gör om det snart igen, fast vi kanske ska spara oss till nyår och släppa loss ordentligt då? ;)


Idag har vi latat och varit ute och kollat på när gubbarna skruvat bil.
Och Cassandra fick världens utbrott på mig idag..... Jag höll i lilla Izabel och så skulle jag mata henne och då tittade Cassandra argt på mig och sen blev hon illröd i ansiktet och sen forsade tårarna och hon skrek för fulla muggar!
Sen klättrade hon upp på mig så jag fick lämna tillbaka Izabel till sin mor så jag kunde trösta min lilla skrutta♥
Cassandra var nog lite rädd att jag skulle behålla Izabel för alltid hihi.

Vi har sett på film idag med, "2012".
Ska se "Flickan som lekte med elden" ikväll sen när Martin somnat, Cassandra sover redan.
Får se om man lyckas hålla sig vaken bara ;)

//Livets Diamanter


Kommentarer
Postat av: Anonym

Två män ifrån frödinge som är med i filmen flickan som lekte med elden. ;) Spelar två poliser. Haha! ;)

2009-12-06 @ 20:13:47
Postat av: Anonym

Två män ifrån frödinge som är med i filmen flickan som lekte med elden. ;) Spelar två poliser. Haha! ;)

2009-12-06 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0