8:e December

Godmorgon!

Denna morgon började med att väckarklockan ringde vid 6.30.
Martin vaknade av att han hörde väckarklockan så han började ropa "Mamma, mamma!" så jag gick upp och hämtade honom och då kände jag att han hade feber så jag bäddade ner honom hos gubben som låg kvar i sängen.
Sen gick jag och tog upp Cassandra och bytte blöja och klädde henne för dagis.
Martin fick bli hemma med mamma idag♥

På morgonen ville Martin se på Ice age så han fick se på filmen på tv:n i vårt rum, så vi låg nerbäddade under täcken och mös och såg på Ice age så vi hade det super mysigt!
Efter ca 45min så började Martin bli lite hungrig så jag fixade frukost på sängen och det tyckte han var mysigt.
Sen såg vi klart på filmen.

Nu har han piggnat till lite smått och har suttit och ritat en stund, nu ska jag mysa med skrutteplutt och se på barnprogram♥


Nu ska jag mysa med min lilla sjukling,
hoppas att febern ger med sig snart så han kan bli pigg och busig igen!
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAH ja täkte faktiskt så.. faan ska ja ha julmys på bloggen men d var kul att pyssla med så d fick bli så :) får se hur länge ja har den kvar hihi.. som tur är så ser man ju inte sin egen design så ofta :) tror ja ska sätta mig o göra en ny so ja kan ha efetr då ja inte är riktigt 100% nöjd med min lilla.. men ja har den lila kodmallen kvar ifall ja skule tröttna på julglaffset :D Pusss

2009-12-08 @ 12:59:45
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: jasmine

uch hoppas han blir frisk snart inge skönt o ha feber... men en mysdag fick ni juh:)

2009-12-08 @ 15:24:14
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0