13:e December

Nu ska vi se om jag minns denna helg...

Fredagen hade vi mys-kväll med Sara, Daniel och lilla Izabel, vi måste ha varit väldigt tråkiga för Izabel sov sig igenom hela långa kvällen =p
Iallafall så såg vi på Idolfinalen och drack kaffe och åt gott, ja en redig "gamlingkväll" hihi men det var en bra kväll =)

Lördagen spenderade vi i Fårhult hos min farmor och farfar och om jag inte minns fel nu så har jag redan skrivit om gårdagen?
Ja, det har jag nog gjort... *Glömsk*

Vår söndag började bra, den började med en sovmorgon!
Barnen vaknade vid 8.30 så det var skönt att få lite extra sömn.
När vi hade hämtat upp barnen så laddade vi med en film....gissa vilken?! Jo, gissa nu!.....ICE AGE! =p
Efter en liten stund när alla hade vaknat till liv ordentligt så blev det frukost....eller ja, gubben och barnen fick sin frukost....min frukost uteblev idag =/

Det började med att jag fixade med barnens frukost och gubben fixade sin och satte sig och åt den.
När jag hade fixat Martins frukost så fixade jag Cassandras och sen min...Bara det att när jag skulle sätta mig och äta min frukost så hade båda barnen ätit upp sin frukost så Cassandra slet i mina kläder och gnällde så jag fick sätta henne i mitt knä och när jag skulle dricka mitt vatten så slår Cassandra till glaset så det smäller till i min tand och ont gjorde det, trodde den skulle spricka men som tur var gjorde den inte det!
Sen när jag skulle äta med gaffeln (åt tacos rester till frukost) så slog hon till den så den for ner i halsen på mig och sen kom Martin och pillade med händerna i min mat så jag fick försöka hålla bort honom samtidigt som jag skulle hålla Cassandras händer borta plus försöka få i mig min frukost, efter en liten stund så gick Martin och satte sig hos sin far men Cassandra fortsatte motarbeta mig så jag fick helt enkelt ge upp min frukost...

Efter en stund så bestämde vi att vi skulle åka till min mor och fira lillasyster som fyller 16år idag, GRATTIS LILLASESTER!♥
Så vi hade en trevlig dag där och min morfar och morbror var där med så det var kul =)

Nu på kvällen har vi ätit mat och försökt att få upp värmen i huset, var skapligt kallt när vi kom hem idag!
Nu ligger båda barnen i sina sängar och sover♥

//Livets Diamanter


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tack storasyster :D

2009-12-14 @ 15:18:57
URL: http://neaklasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0