9:e December

Idag vaknade jag av att Cassandra ropade lite från rummet men efter bara en liten stund så somnade om och då var klockan 6.10 så jag tänkte att jag skulle hålla mig vaken eftersom att vi ändå skulle ge oss upp strax.

Jag somnade tydligen om och vaknade av att Martin ropade på mig vid 7.10 så jag gick upp och hämtade både honom och Cassandra, man märkte med en gång att Martin var frisk idag och var busig och pigg som han brukar vara så då skulle han självklart få åka till dagis eftersom att han tycker så bra om att vara där.

Klockan var då 7.20 och han skulle vara på dagis 7.30, helst lite innan eftersom att dom äter frukost då.
Så det blev lite bråttom där en stund på morgonen men dom kom iallafall iväg och som tur var så hade barnen på dagis inte börjat med frukosten än så det gjorde ju inget att Martin kom lite sent.

Cassandra har ju sin lediga dag från dagis på onsdagar så vi har haft en mysig dag, vi har busat och krypit runt på golvet och jagat varandra vilket betyder att jag har blåmärken och ömma knän, är lite för gammal för att krypa runt på golvet ;)

Har nyss varit uppe och fikat med gubbarna (ooops, blev visst ett avbrott i skrivandet i 40min pga Sofia!) och så lade jag Cassandra vid 12.10 för hon var jätte trött!

Ne ni nu vaknar snart lillstumpan skulle jag tro♥
Ha det bra!
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Avva

Haha du för gammal :P då måste ja vara en kärring ^^ Man blir aldrig för gammal .

2009-12-09 @ 14:08:04
URL: http://nogg.se/avva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0