mysdag

Efter att jag skrev senast så har vi hunnit med en hel del.
När Cassandra hade vaknat så fick hon lite mat och sen gick vi ut en sväng, gick upp till gubbarna och kollade läget och såg på när dom lade tak och Cassandra var jätte "pappig" hon ville gosa med pappa hela tiden♥
Cassandra tyckte att det var jätte skoj att vandra runt uppe på bygget och titta på, ja hon har lärt sig att gå med skor nu med! Helt själv utan som helst hjälp, hon är sååå duktig min lilla tjej!

När vi kom hem så kollade jag på klockan och då hade vi varit ute i kylan i 2h så jag förstod då varför Cassandra började bli lite gnällig mot slutet, hon hade ju gått omkring nästan hela tiden själv också så hon var lite trötter i benen :)

När vi klätt av oss ytterkläderna så gick vi och mös i sängen en liten stund, sen blev Cassandra jätte pigg och glad så då fick jag krypa runt på golvet med henne, vilken syn va? =p
Sen läste vi lite böcker och mös i soffan, hon har varit lite trött idag så det har varit en mysdag med andra ord.

När gubben hade hämtat Martin på dagis så hade dom med sig pizza hem fast jag åt kebabrulle.
Cassandra var så trött så hon åt gröt och lade sig strax innan vi åt.
Nu är vi mätta och belåtna och jag har hunnit duscha och nu är gubben ute och jobbar igen så nu är det bara jag och Martin här hemma♥

Imorgon bär det av på julshopping men vi har valt att julshoppa i Västervik istället för Norrköping av ekonomiska skäl så jag hoppas att vi hittar mycket skoj där! =)

Ha en fortsatt bra kväll nu!
//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0