090707 Solen är tillbaks!

090707 Tisdag

Idag är det tisdag och jag fick tillochmed lite sovmorgon, barnen vaknade inte försen kl: 9.00  så skööönt!
Så jag känner mig lite mer utvilad men ändå inte på nått sätt, tror att det kommer att krävas rätt mycket innan jag är helt utvilad men  så är det, bara att bita ihop!

Morgonen har bestått av ett antal blöjbyten, matning och mys.
Martin och Cassandra har bråkat lite <läs mycket, Martin har bitit Cassandra i pekfingret, jätte hårt! 
Hon skrek och grät massor och då blev storebror Martin rädd och visste att han hade gjort fel så han sprang in till vårat sovrum och så gömde han sig under mitt täcke, när Cassandra hade blivit glad igen så tog jag med mig henne in till Martin som fortfarande gömde sig under täcket och så bad jag honom att komma och säga förlåt till Cassandra så han tittade upp under täcket och tittade med ledsna ögon på sin syster, sen kröp han försiktigt fram, tittade henne i ögonen, fick ett litet osäkert léende av sin syster och så log han tillbaks och gav henne en stooor kram! 
Sen kröp han tillbaka och gömde sig under täcket en stund till <3 
Det är så skönt nu när han vet att han har gjort fel, det märks på honom när han förstår att han har gjort sin syster illa. 
Det är skönt att han kan säga förlåt med en stor kram! 

Cassandra somnade för ca 40min sedan och Martin har precis gått och lagt sig själv i våran säng, tror att han har somnat för det är alldeles tyst <3 

Nu har det börjat regna IGEN! 
Trodde solen skulle hålla i sig idag! 

Ha det fint! 

SoFiA

 

Kommentarer
Postat av: Maj

Okej, tidigt! :) men då var det planerat va? :)

2009-07-07 @ 12:14:24
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

okej :P jo bara bra haha, hur många besökare har du?

2009-07-07 @ 12:25:05
URL: http://sarachristina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0