090719 Regnväder

090719 Söndag

Idag vaknade vi till världens regnväder, inge härligt.
Men tur att man hade ett kanonväder på semestern, mestadels iallafall!
Cassandra vaknade vid 4.00 imorse och fick en flaska välling, sen vaknade Martin vid
7.30 så då väckte han självklart lillasyster med eftersom de delar rum.
Jag hämtade Martin först för att se om Cassandra skulle somna om så Martin och jag låg och mös medans gubben snarkade på för fullt ;)

Cassandra somnade inte om så efter en stund gick jag och hämtade henne och körde lite blöjbyten.
Sen började jag städa tv-rummet eftersom att vi tänkte äta frukost framför tv:n, det var så himlans stökigt så man hade aldrig kunnat njuta av en frukost där inne utan att städa först!
Men tillslut så blev det någorlunda städat och vi åt frukost ihop.
Cassandra smällde i sig fem mackor till frukost medans Martin blev jätte mätt på 1½ så snacka om att lillpluttan är ett litet matvrak =p


Nu har Cassandra lagt sig för hon var så trött, Martin är också rätt trött men han ville hålla sig vaken, envis!
Det är synd att det är sånt regnväder idag, man vill knappast ta sig utanför dörren, Sol tack!

Skriver lite senare när vi förhoppningsvis har hunnit göra lite mer, klockan är bara 10.25 nu så vi har hela dagen framför oss!

Regn regn regn.....



SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0