090722 Härligt!

090722 Onsdag

Åh, det har varit så härligt idag!
Barnen och jag har spenderat dagen ute hela dagen nästan,
Martin och Cassandra badade i sin pool och hade jätte skoj, förutom några småbråk ibland men det hör ju syskon till ;)

Efter att dom badat en lång stund så hade vi en liten picknick på en filt på gräsmattan, åt lite frukt och drack saft.
Efter att vi ätit lite så läste vi en bok och sen badade Martin igen medans jag och Cassandra tittade på och skrattade med honom <3

Sen gick vi upp en sväng mot ladugårdsplanen för där går det massor av kossor med sina kalvar nu så det tyckte barnen var jätte spännande!

Sen gick vi ner mot huset igen och Martin satte sig i sandlådan och lekte medans jag hade "gå-övningar" med Cassandra för hon Älskar det!
Hon lyckades att ta några stek helt själv utan min hjälp men efter några steg så blev det vingligt och hon ramlade baklänges så då blev hon ledsen men det gick snabbt över och hon ville upp och gå igen men denna gång höll jag henne i händerna :)

Sen blev det mys på filten igen och Martin och Cassandra skrattade och busade med varann som bara den!
Dom hade så fruktansvärt kul!
Sen blev det ännu en sväng till kossorna för det var ju såååå kul/spännande att se på dom!
Det blev nog 4-5 omgångar upp och titta på kossorna ;)

Sen blev det även ett par bad omgångar till!
Efter allt bus och mys så blev Cassandra trött så jag lade henne nyss och hon somnade med en gång!
Martin börjar också bli trött nu, han tog med sig sin kudde och gick in till vårat rum så nu ska jag gå och mysa med honom och se om han vill sova en stund <3

Kommer att lägga upp lite bilder sen mot kvällen från idag, massa jättefina bilder!



Ha en kanonbra dag!
SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0