090722 När ska det ge sig?

090722 Onsdag

Nu har jag haft ont i magen i två veckor, magvärk och illamående, fattar inte vad det är!
Kanske har det bara varit för mycket den senaste tiden?
Jag bara hoppas på att det ska gå över snart för det är så himla jobbigt!
Jobbigast är nog att inte veta varför det blivit så men antagligen är det av all stress,
får helt enkelt ta det lilla lugna ett tag framöver ;)



Imorse vaknade Cassandra vid 6.00 och ville ha nappflaskan.
När jag kom in till henne så låg hon och lekte med sin nalle längst ner i sängen,
längst upp i sängen låg......hennes blöja =p
Hon hade tagit av sig blöjan och var jätte glad!
Som tur var så hade hon inte bajsat, då hade det blivit fullt upp!
Hon hade inte ens kissat i sängen så hon hade nog tagit av den precis innan jag kom in.

Efter att fått en ny blöja så åt hon välling sen somnade hon igen.
Hon sov till 8.10 så då hämtade jag henne och då vaknade storebror Martin med.
Jag fick en stoooor kram av Martin, sen satte jag Cassandra i sin "gå-stol" medans jag städade av lite här hemma.
Sen hjälpte Martin mig att plocka in frukost till tv-rummet.
Sen blev det frukost, var så mysigt att äta frukost med dom imorse för dom var så söta mot varandra,
Martin matade Cassandra med mackor och delade med sig av sin frukost och så pussade han och kramade på henne <3

Efter frukosten så tog Martin med sig Cassandra till deras rum och nu är dom där och busar =)
Dom skrattar för fullt Myspys <3


Nu ska jag bara ta det lilla lugna och hoppas på att magvärken ger med sig....


SoFiA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken gullig blogg:)

Hoppas ni får en fin dag allehop!

2009-07-22 @ 10:21:33
URL: http://eeeileme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0