Lista

Fick en lista häromdagen av någon (anonym) som jag tänkte svara på för skoj skull =)

Lovar du att vara ärlig: Ja!

Du heter: Sofia

Smeknamn: Fia, ia, zvinto

Beroende av: Shopping =p

Vad tror folk om dig: Bitchig, stadsbo....

Stämmer det: NEJ!

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon

Hur imponerar man på dig: Trollar för mig =)

Brukar du skratta för dig själv: haha JA!

Vad stod det i ditt senaste sms: Det går bra nu älskling puss puss

Var bor du: Utanför överum

Trivs du där: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på

Brukar du bli för full: Jao det händer

Har du haft sex idag: Nepp

Mål i ditt liv: Bli bilmekaniker =)

Är du bortskämd: Ja..... =)

Hur gammal är du: 20år

Har du piercing: Japp, näsan, läppen, öronen..

Vill du gifta dig: Ja!

Har du barn: Ja två stycken, Martin och Cassandra

Är du bra på att laga mat: Hehe, nja inte direkt, bra på att bränna mat =p

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Ja

Snusar du: Nej men har gjort


Så nu har ni fått veta lite mer om mig ;)



Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hej! Hoppas att du har haft en bra dag :)

kram, http://esth.blogg.se

2009-07-02 @ 21:04:56
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0