Söta <3

090707 Tisdag

Förut idag när jag satt vid datorn och bloggade så hade Martin tagit med sig Cassandra in till deras rum.
Dom lekte en lång stund och jag hörde ljudliga skratt som ekade genom huset, sen kom Martin in till vardagsrummet där jag satt sen sprang han tillbaka till deras rum i en väldig fart.

Det fortsatte att eka av skratt men efter en lång stund så blev det alldeles tyst, ganska länge....
Jag bestämde mig för att gå in till deras rum och se vad dom gjorde, för när det är tyst, riktigt tyst ja då är det nått fuffens på gång!

När jag började närma mig deras rum så hör jag hur Martin springer med en väldig fart till sin säng och hoppar upp i den.
När jag kliver in genom rummet så möts jag av Cassandras léende, en brago-kaka med choklad under i handen som hon smaskar ivrigt på sen tittar jag mot Martin som gömmer nånting under sin kudde.

Gissa vad det var?!
Jag kan säga att båda barnen var fulla med choklad och glada var dom!
Under kudden möts jag av ett tomt kakpaket!
(Det var halvfullt innan) .

Det var så att gubbens kompis Tommy har varit här idag och han bjöd på dessa kakor till kaffet och sedan stod kakpaketet kvar på bordet för jag hade glömt plocka undan det.
Martin hade alltså smugit med sig kakpaketet och haft kak-kalas med sin lillasyster ;)



SoFiA

Kommentarer
Postat av: jasmine

hihi söta dom är:) kommer bli många bus som dom kommer hitta på tror ja:)



pusspuss

2009-07-07 @ 21:22:56
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha riktigta busungar :D

2009-07-07 @ 21:24:42
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

Har precis börjat så det kanske e nåt jag kan svara på om nåra månader ^^ min blogg e vääldigt ny :P

2009-07-07 @ 23:56:27
URL: http://sarachristina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0