090616 Regn snart?

090616 Tisdag


Haha smarta jag!
Såg att jag skrivit måndag på förra inlägget som jag skrev Idag!
Lite snurrig i bollen idag, inte van vid att det är sol ute ;)
Solsting skyller vi på, ja det gör vi! haha....

Vi har varit ute i stort sett hela dagen idag, solen har ju varit på besök och värmen har varit helt underbar!
Vi tog en promenad efter frukosten, denna gång gick vi mot överum.
På vägen hittade jag ett ställe vid vägkanten där det kryllade av smultron! Massor var det!
Martin var snabb på att äta upp dom så fort han hade smakat en, sen var alla borta =)
Sen på vägen hem så sprang det massor av myror på vägen så jag visade dom för Martin så han hämtade en pinne och skulle slå dom----knasen!
Sen ville han klappa dom men ja, ni kan ju räkna ut själva hur lätt det var ;)
Sen har vi bara suttit utanför på en filt och myst, Martin satt ju inte precis still utan han sprang runt och lekte med allt men sen blev han så trött så vi gick in en stund och han gick och bäddade ner sig i sin säng sen somnade han sött <3
Efter bara en liten stund så somnade även Cassandra så jag och lillasyster slängde oss i soffan en liten stund och såg på tv sen gick vi ut igen!
Barnen vaknade efter en stund så vi gick in och matade dom sen ut igen =)
Martin körde Cassandra i sin tramptraktor och det tyckte dom var jätte jätte kul!

Nu har det börjat bli molnligt och jag funderar på om det kommer att bli regn snart eller åska kanske?
Det återstår att se iallafall, hoppas att solen håller sig kvar över midsommar men det är väl för mycket begärt?!
Imorgon ska vi nog mest slöa iallafall för på torsdag ska vi städa hela långa dagen både ute och inne inför midsommarafton!
På torsdag kvällen när barnen sover så ska jag och syster göra en midsommarstång! Lyckatill på oss haha ;)
Hoppas att det kommer att gå bra! Det gör det nog....kanske.....hoppas jag!
På fredag ska vi handla en massa saker inför kvällen plus städa av lite hemma eftersom att Martin till 100% har stökat ner det vi städar på torsdag ;)
Så ni som kommer på fredag, följande gäller:
¤Ha med ett glatt humör!
¤Ta med eget att grilla
¤Egen sprit för dom som vill ha det
Ja det var nog allt =p

saknar våran bil!
Saknar våran BMW!
SoFiA

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla VirvelFlicka

fin blogg, hoppas du också haft en solig dag! :D

2009-06-16 @ 17:40:04
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Jasmine

härlig dag hoppas ni lyckas med midsommarstången:) självklart tar vi med massor av glatt humör o även kubbet!:P

pusspuss

2009-06-16 @ 18:00:11
URL: http://peeweejasmine.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0