090616 Varmt!

090616 Måndag

Denna natt fick jag sova iallafall och det var grymt skönt!
Cassandra sov till 9.20 imorse fast hon vaknade vid 3.00 inatt och fick en flaska välling annars har hon sovt sedan 17.00 igår kväll så hon är en duktig tjej och trött var hon igår!
Martin vaknade runt 8.00 när gubben gick upp för att jobba men han låg och mös hos mig en stund sen gick han till fönstret i hallen och grät och ropade efter pappa!
Gubben kom in en stund och pratade lite så efter det har Martin varit helt lugn och snäll, han behövde nog bara pappa en liten stund =)
Har precis ätit frukost med barnen, lillasyster ligger fortfarande och Sover! Slö är hon =p
Hon ligger här i soffan bredvid mig och snarkar lite.
Vädret är kanon idag!
Det skulle bli regn mot eftermiddagen enligt väderrapporten men det är klarblå himmel överallt så jag tror inte det blir nått regn eller jag hoppas att det inte blir det!
Nu ska jag snart ta med mig mina små sötnosar ut och mysa o njuta av solen när den Äntligen är här för man vet inte hur länge den stannar!
Får se om jag får upp lillasyster med.....troligtvis inte =p


Ha en bra dag allihop!
SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0