090618 ont i magen!

090618 Torsdag

Nu sitter jag och Martin i soffan och myser, har nyss varit ute och städat av gräsmattan lite grann, var så mycket leksaker där! =)
Cassandra ligger och sover som en stock, hade hållt henne vaken från 11.00 på förmiddagen till 17.30 på eftermiddagen så att hon ska sova hela natten och hon blev så trött att hon tvärsomnade i min famn, så mysigt <3
Sen kom gubben min hem och talade om att försäkringskassan hade satt in över 3000kr på mitt konto! Snacka om att jag blev förvånad! Plus att barnbidraget redan kommit in! =)
Tanken var då att jag och gubben skulle åka till Västervik och handla och min syster skulle stanna hemma utifall att Cassandra skulle vakna.
Så vi satte Martin i bilen och sedan åkte vi mot Västervik....
Kan tala om att ca 1h innan vi åkte mot Västervik så åt jag en kebabrulle som jag mer eller mindre slängde i mig eftersom att jag inte ätit nått under hela dagen så min mage skrek AJ 10min efter att jag ätit...
Men jag trodde att det hade gått över för jag hade inte haft ont i magen på ca 40min så det kändes bra att få åka iväg och komma hemmifrån lite!
När vi kommit kanske 8km-1mil så bad jag gubben stanna bilen för jag hade så ont i magen och det kändes som att jag kunde spy närsom...
Tog lite frisk luft i hopp om att det skulle gå över men Nej!
Bad gubben att köra hem och byta ut mig mot min syster, ja för att handla....inget annat =p
Snäll som han var så vände han bilen och körde hem mig och tur var väl det för toaletten blev min bästa vän en stund!
Martin stannade hemma med mig så vi gick som sagt ut sen och fixade lite och jag började känna mig bättre och nu känns det helt bra peppar peppar....
Nu väntar jag bara på att dom ska komma hem sen blir det nog sängen....eller just det.... måste städa klart det sista, eller måste moppa golven när barnen sover, lättast då hehe...
Sen blir det sova sova sova!
Hoppas bara att barnen sover hela natten för jag kan behöva lite sömn =)

Ha en fortsatt bra kväll! 

Martin när han var liiiiten =)

SoFiA

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

Nu blir ja lite nyfiken vart kommer du ifrån när du skriver att du skulle till västervik?

ja bor själv i o-hamn



kul

2009-06-18 @ 21:24:14
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

Ok härligt alltid kul när man hittar bloggare som är nära en själv tycker jag..



hoppas du får en fin midsommar



kram

2009-06-18 @ 21:50:28
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0