Det skär sig!

Som de flesta vet så är det enormt gott med varm nyponsoppa och glass Mumsigt värre!
Hade ingen glass hemma men gjorde varm nyponsoppa och så kom jag på den smarta idén (trodde jag) att ha mjölk i!
Det såg jätte gott ut.....
Men det smakade dessvärre inge vidare, det skar sig!
Mjölken blev som tjocka klumpar i nyponsoppan så ett tips till er: Testa aldrig någonsin varm nyponsoppa och Mjölk! Det skär sig något så fruktansvärt, Blä!
Men så tänkte jag att när jag ändå har gjort en hel mugg med nyponsoppa som jag var så sugen på så måste jag dricka upp den skurna skiten så sagt och gjort det gjorde jag, illamående nästa!



Cassandra var super trött förut så jag matade henne och hon somnade på stört så medans hon sov så tog jag med mig Martin ut och lekte, vi körde traktorer och lastade vagnarna med gräs och så sprang Martin runt med sin skottkärra och samlade in allt gräs på gräsmattan =)

Sen efter 1½ timme så gick vi in och Cassandra vaknade efter ca 30min så då blev det matning av barnen och sedan blev det barnprogram, från början var det tänkt att vi skulle gå ut men det började ösregna =(
Fy för sommaren som tagit semester!



                                                       SoFiA

Kommentarer
Postat av: thaikalle

Fina bilder och blogg.

Vill du vara med och tävla? Rösta på bästa bild i min blogg.

Priser: Vandring i Burmas djungel, Pengar, Länk till din blogg.

2009-06-08 @ 16:31:10
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: S

Heej. Oj, favvoblogg. Roligt att höra. Tusen tack.

Nja, det är lite tuffa tider just nu faktiskt om jag ska vara ärlig men hoppas på bättring. Hur är det själv då? Kraam.

2009-06-08 @ 18:52:12
URL: http://www.mammasandra.babyblogg.se
Postat av: Krycklina - mitt liv på krycka!

Sv; Det är jag :D!

2009-06-09 @ 09:51:59
URL: http://krycklina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0