Regn regn regn!

Ja idag regnar det för fulla muggar, inget vidare väder att vara ute i tyvärr men vi var ute en liten stund förut, kallt var det!
Det är grymt synd att kameran är sönder för på förmiddagen kunde jag ha fått en riktig kanonbild!
Martin satt i hallen och lekte, det hade han gjort ganska länge men efter en stund så tyckte jag att det hade varit lite fööör tyst en stund och då som alla småbarnsföräldrar vet så är det Alltid något fuffens på gång!
Jag klev ut i hallen och ser till min stora förvåning en hel vit Martin sittandes på golvet och grejar....Hmm tänkte jag, vad har hänt här då?
Martin brister ut i ett gapskratt och jag kan inte hålla mig utan börjar skratta som en tok jag med! Ja, jag vet att man inte ska skratta när barnen har gjort nått dom inte får men kan man låtabli?
Nu kanske ni är lite nyfikna på vad han hade gjort? =)
Det ska jag talaom:
Han hade hittat min solskyddskräm på en byrå i hallen och den hade han lyckats få upp och hällt ut hela flaskan (den var full!) så hela golvet var en enda stor vit pöl plus att Martin var vit så stor han var! Alldeles hel vit och kladdig och tror ni det var lätt att få bort? Nej verkligen inte!
Martin har fortfarande massa kvar i håret som jag inte fick bort och golvet är fett och kladdigt =p
Ibland händer det små spännande saker här hemma!
Antingen är det jag som håller på att bränna upp huset när jag lagar mat som ni minns att jag skrev om för ett tag om inte så kika i arkivet ;) eller så har vi Martin som leker med solkräm eller en liten Cassandra som äter upp tidningar ;) Livet är allt skoj ibland!



                                                        SoFiA


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Fin blogg :)



Har ni hört låten Robert Pattinson - Let me sign? Jag älskar den fast den är för kort&lite udda.. Vad tycker ni? http://sandratjulins.blogg.se/2009/june/robert-pattinson-let-me-sign.html#comment

2009-06-03 @ 15:29:08
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

Kolla gärna in min & släng en komentar!

Puss

2009-06-03 @ 16:05:48
URL: http://tildahb.blogg.se/
Postat av: Gynning

Fortsatt trevlig dag!!

2009-06-03 @ 17:32:40
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Emma

söt blogg

2009-06-03 @ 18:42:19
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Tack, vad snällt. Hoppas du fortsätter att läsa :)

2009-06-03 @ 21:19:06
URL: http://mittemellanaldern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0