Sanndrömmare?

Sanndrömmare, finns dom på riktigt?
JAG drömmer sanndrömmar ibland och inatt lyckades jag ordentligt! Drömde en sak som jag idag fick bekräftat är sant!
Det låter helt sjukt jag vet men hur tror ni jag känner då?
Känns läskigt!
Kanske att jag kan se din framtid med?
Nae nu låter jag som en spåkärring eller nått liknande men det känns bara så lustigt att jag lyckats göra detta flera gånger, inte jätte många gånger men ett par gånger om året!
Kan det vara så enkelt som att man helt enkelt har så pass bra/nära kontakt med sina vänner att man känner på sig vad som händer/ska hända med dom?
Eller drömmer man sanndrömmar på riktigt i denna värld?
Men kanske är det känslorna och den bra kontakten med denna person som gör att jag i mitt huvud vet i förväg vad som händer?
Som en slags tankeläsning?
Jag vet inte riktigt men jag kan säga att idag är jag helt stum av förvåning över denna dröm och verklighet!
Det är för exakt för att vara sant!
Kommer att fundera på det här med sanndrömmar resten av denna dag!



                                             SoFiA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det finns faktiskt gumman och det är vanligare bland tjejer än bland killar. Man kan känna av saker i en dröm, även se saker som du gjort.

Jag brukar drömma saker flera veckor, kanske månader innan det händer och sedan komma ihåg den dagen det händer att jag faktiskt drömt om det.

Det är inte många som kan detta, men de som kan ska vara glada. :) Nu lät jag som värsta mediet, men du fattar vad jag menar. ^^ Haha.

2009-06-09 @ 11:58:25
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0