Sooooool!

Inatt vaknade Martin runt 01.30 och kunde inte sova så jag fick gå och hämta honom så han fick ligga bredvid oss.
Men han somnade inte om utan gick till vardagsrummet så jag tänkte att han kanske var törstig för han brukar gå in dit när han är det, så jag fixade en mugg med vatten men han ville inte ha...
Jag bar in honom till våran säng igen men han hade fortfarande svårt att somna, men efter en lååång stund så somnade han faktiskt men han vaknade titt som tätt så det blev inte mycket sömn för min del inatt.
Han har haft lite svårt att sova dom senaste nätterna, vet inte vad det kan bero på.
Hoppas att denna natt blir bättre så man för sova av sig lite.
Har suttit i barnens rum nu på morgonen och busat massor, sjungt och läst böcker, det är så himla mysigt!
Martin är jätte sur för att han inte kan se på barnprogram som är ett måste för honom på morgonen!
Han tog tv-dosan förut och gjorde nånting så massa knappar är låsta på nått sätt, har tryckt på alla knappar men inget händer! Så jag får stå ut med hans dåliga humör idag.
Kan inte ringa och be gubben min om hjälp heller eftersom att han ringt upp alla pengar på min mobil som vanligt!
Först tar han slut på sina egna och sen ryker pengarna på min =(
Aja hoppas han hör av sig snart för han brukar ringa några gånger varje dag och höra hur det är.

                                            SoFiA

Kommentarer
Postat av: Sabina

Va mysigt det låter! :)

2009-06-11 @ 11:27:08
URL: http://www.bidas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0