Sveriges nationaldag

Ni har inte missat att det är Sveriges nationaldag idag va?
Antar att alla uppmärksammat detta =)
Imorse vaknade Cassandra vid 05.40 och ville ha en flaska välling sedan somnade hon sött om <3
Martin vaknade och kom in till oss vid 07.30 men han ville inte somna om, tur var väl det så man inte sover bort hela dagen!
Dock var gubben min lite seg att få upp som vanligt =p
Martin gick dessutom och väckte Cassandra runt 07.45 busungen, om han är vaken så ska ju självklart Alla vara vakna!
Så efter att dom busat en stund i Cassandras säng så gick jag och hämtade Cassandra och bytte blöja, brorsan var också i behov av blöjbyte så det blev dubbla barn på skötbordet idag.
Sen sa jag åt Martin att gå och kittla pappa och det gjorde han =)
Sedan lade vi oss alla fyra i våran säng och mös och såg på barnprogram, fast gubben halvsov imellanåt!
Nu har vi nyligen tagit oss upp och ätit frukost, eller jag fick en halv frukost för Martin skulle ha min rostmacka med ost och gurka så han fick den faktiskt, jag hade ju en till och det räckte för mig ändå.
Fint väder idag iallafall men ser att molnen drar sig häråt så det kommer nog en skvätt regn idag med som vanligt!
Har sommaren tagit semester i år??
Slänger in ett inlägg lite senare när vi hunnit gjort nånting!

Ha en fin nationaldag!

                                                                               SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0