Bröllop <3

Ja, nu när man går sådär lite smått i giftastankar så kan man inte låta bli att kolla klänningar osv osv!
Vi vill ju ha ett litet bröllop med närmaste släktingar och vänner så jag har suttit och kollat priser och räknat lite smått =)
Om min planering skulle gå i uppfyllelse så skulle vårat lilla bröllop gå på ca: 15.000kr, inte mycket pengar för ett bröllop tycker jag men mycket när man inte har dom pengarna, tyvärr!
Någon släkting som vill ställaupp och sponsra lite pengar till ett bröllop? =)

Har då fått med det mesta i mina beräkningar tror jag: Klänning, tiara (vill nog inte ha slöja då det blir lite "för mycket"  på ett litet bröllop), vigselring, brudbukett, kläder till mannen, mat, dricka och lokal.... Har kanske inte fått med allt men det mesta =)

                                                SoFiA

Kommentarer
Postat av: Sofia

det var ju inte så farligt pris iaf :) Kuuuul med brölopp =) pusss

2009-05-18 @ 21:49:30
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0