Bröllop idag

Ja, idag bär det av på bröllop då min kusin har äran att gifta sig.
Barnens barnvakt kommer om ca 20min och hämtar dom och sedan är det dags att fixa sig. Duscha, torka håret, sminkning, frisyr, påklädnad, och nagellack =) Ska ha en kort lila klänning utan axelband med paljettmönster på och svarta leggings till, frisyren blir nog en "rosettfrisyr" då man sätter upp håret så det ser ut som en rosett men vi får se, har inte riktigt bestämt mig än!
Nu ska jag se till att allt är fixat till barnen innan barnvakten kommer!
Hoppas ni får en jätte trevlig dag!



                                                                SoFiA

Kommentarer
Postat av: jasmine

hoppas ni får en trvlig dah.. o att du lyckas med frisyren:P

puss

2009-05-23 @ 10:56:02
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha det så trevligt på bröloppet =) Pusssar

2009-05-23 @ 15:15:32
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0