en liten åktur

Just nu sitter vi i bilen på väg hem.

Gubben ringde mig förut idag och sa: "Jag ska till Vimmerby och hämta lite saker, vill ni följa med?"
Självklart ville vi det, alltid lika trevligt att komma hemmifrån!

Så jag packade skötväskan och väckte Cassandra som låg och sov och bytte sedan blöja på henne.
Martin var ju redan med pappa =)

Vi skulle vara i Vimmerby innan kl: 17.00 och klockan var 15.00 när han ringde.

Sedan for vi in i bilen och sedan iväg till vimseby =p

Var där runt 16.20 så vi hann gott och väl.


Efter det åkte vi ner och hälsade på hos min mor som bor där i krokarna och det var lika trevligt som vanligt =)



Så nu sitter vi som sagt i bilen och skuttar, nästa stopp blir vid pizzerian, magarna skriker efter mat nu =)


Ha en kanon kväll!



                                                                        SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0