Galen!!

Ja jag blir helt j'vla galen! Vi har lixom 6 kontroller till tv:n, boxern, och dvd:n! Är det ens nödvändigt?! Varje gång jag ska byta kanal tar jag FEL kontroll eller när jag försöker byta kanal så blir allting helt fucked up! Så när jag byter kanal då så blir det "myrornaskrig" bara för att det ska va så in i h*lveta svårt/krångligt att hålla reda på vart man ska trycka! Så jag får ringa gubben varje gång jag byter kanal så att han kan förklara hur jag ska göra! Hur sjukt är inte det?! Men det är hans fel så han får skylla sig själv, det var han som envisades med att ha 500 kontroller, Men NEJ TACK det räcker med 2 eller varför inte 1?!
Som ni kanske förstår så går jag och elektronik inte alls ihop för fem öre....
Sen har vi det där med att sluta röka!
Jag har Aldrig någonsin haft så här svårt att sluta! Men nu känner jag mig helt galen, igår kväll blev det dumma kommentarer från både mig och gubben till varandra (han slutade snusa samtidigt som jag slutade röka) så vi får se hur länge det dröjer innan vi ryker ihop ordentligt....
Jag vet inte hur jag ska klara det här utan att bryta ihop totalt snart! Men jag ska klara det så vi kan spara ihop mer pengar till Riga resan!



                                                                    SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0