Härlig dag!



Ja Martin tycker om sin lillasyster =)




Idag är det soligt och härligt! Ska bli skönt att ta sig ut en sväng med barnen snart eller det blir nog sen för Cassandra sover och Martin ghick precis och lade sig i våran säng =)


Hoppas att vädret kommer att hålla i sig så här fint hela dagen! igår var det ju sådant "busväder" regn, sol, regn, sol!


Är förkyld med tyvärr och barnen börjar bli snoriga så det gäller att ha ordentligt med kläder trots det fina vädret.

Igårkväll så åkte vi traktor och la ut lite grus/stenar, sedan plockade vi av gräsmattan så att den kunde klippas utan massa saker ivägen =p Sen började det regna så det blev bara några drag på gräsmattan som hann klippas.


Nu ska jag gå och titta till Martin och se om han somnade i våran säng eller om han hittar på bus!


Ha det bra så återkommer jag senare med ett inlägg!

                                                                      SoFiA

Mammas Diamanter <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka blå ögon dina barn har.. vem har de ärft det av?? för du har väl inte så jätte blå?? Eller minns jag fel.. Så länge sedan jag träffade dig.. vi måste värkligen ses snart..

2009-05-14 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0