Hot hot hot

Idag är det Varmt! Om det inte vore för blåsten som kommer titt som tätt så skulle vi ha smällt bort vid det här laget!
Här hemma är det full rulle på två gräsklippare och en Martin som gärna jagar gräsklipparen vilket är lite otäckt så får springa och jaga på honom hela tiden.
Cassandra och jag gick in en liten stund då det var på tok för varmt för hennes lilla huvud eftersom att hon vägrar ha sin lilla mössa på sig, men snart bär det av ut igen!

Hör att Martin står och ropar hejvillt där ute när pappa klipper gräset, han håller till i sin lekhage så ni kan va lugna, vi håller koll =) om inte annat så är morbror Tobbe där och ser efter honom =)

Ikväll kommer det lite kompisar på grillat, min kusin kommer med blandandra och det kommer bli jätte trevligt!
Alltid lika härligt att grilla när det är sånt här kanon väder, man får passa på!
Blir väl lite vin till kvällen med, Gott =)

Cassandra sitter och hoppar som en liten studsboll här i hoppgungan som hon förövrigt Älskar! När vi var ute så satt hon i sin matstol och flirtade med pojken på blöjpaketet hihi, hade inte hunnit ta in det än efter vi hade handlat så därför det stod ute =p Men hon tyckte det var lite jobbigt att han inte rörde sig eller gav henne några svar men hon fortsastte "prata" på sitt bebisspråk med bilden, mitt lilla charmtroll!

Nu ska jag gå ut och ta mig en titt på hur gräsmattan har blivit, hör att klipparna slutat gå.
Sen blir det nog till och fylla på Martins pool (med varmvatten såklart) så han kan bada lite i sommarvärmen!

Ni får ha en kanonkväll allihopa!



                                                           SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0