Idag

Idag satt vi ute en stund på eftermiddagen och mös lite i det härliga vädret. Sedan körde Martin och gubben lite traktor, va tvugna att lägga över jord där avloppet går ut för tjurarna hade förstört där -usch-!  Sedan åkte vi iväg till Tuna och hämtade Tobbe (storebror) och då tog jag mig en sväng i hanns hus som jag inte sätt ännu fast han har bott där super länge -skäms på mig!- Såg en godispåse ligga framme där med och självklart kunde jag inte låta bli den =) Mumsigt!
Sedan begav vi oss till mor min men det var bara lillasyster Linnea, lillebror Tommy och styvbror Jocke som var hemma, vi väntade en stund på att min käre mor skulle komma men det tog sån tid så vi åkte mot Västervik för vi var tvugna att handla, Blöjorna hade gått åt som smör i solsken denna vecka så det blev ett storpack med blöjsingar.

Innan vi handlade så åt vi på Corner för vi var så grymt hungriga! Så jag tog en meny med chickennuggets, pommes och currydressing och det var helt underbart gott! Martin åt en hamburgare som han även delade med sig av till lillasyster Cassandra och hon tyckte det var Mums =)

När vi kom hem så var det matdags för Cassandra och hon åt två mackor och välling, hon är stor i maten för att bara vara snart 7månader.
Hon somnade strax efter maten och Martin är fortfarande uppe men han börjar bli slö nu så snart är det sovdax även för honom <3

Hoppas ni haft en kanondag!?

                                                           SoFiA

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Äsch, ibland är det så att man inte hinner spana in nya lägenheter och hus... det viktigaste är ju ändå att man har varandra och vet det. Och det vet han säkert:.))



tack för dina kommentarer inne hos mig också:.))

2009-05-16 @ 03:13:51
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0