Jiiiipi

Ja! Idag är det sol igen! Men hur länge kommer det hålla i sig? Ser att det redan börjar dyka upp stora mörka moln...
Man kan alltid hoppas på att dom blåser bort så jag kan ta med mig barnen ut och leka sen.
Martin och Cassandra har lekt hela morgonen! Dom är så söta när dom busar =)
Cassandra jagar Martin med sin lära-gå-stol och han gapskrattar och så börjar Cassandra gapskratta och så ger Martin henne massor av leksaker men när hon håller i dom så vill han ha tillbaka dom och så får hon nya hihi!
Martin har städat lite med, plockat ihop sitt lego som han öste ut över golvet igår! Men det stannade inte så länge i sin låda kan jag lova för nu ligger det överallt plus alla andra leksaker som han gav till Cassandra.

Cassandra sitter och försöker dra ner sackosäcken som ligger på soffan hihi, hon är lite klåfingrig sedan hon började lära sig att gå i gå-stolen! Hon försöker få tag i Allt och nå Allt! Snart är det dags att rensa saker från bokhyllorna igen för när Martin var liten var han ju också och fingrade på Allt men det är så gulligt, fast att man blir lite smått irriterad ibland för att man vill ha fint i hemmet och inte ha halvtomma bokhyllor men dom är barn så är det bara, jag kan faktiskt ha fint när dom blir stora =)

Nu ska jag och barnen gå ut och leka i soooolen! För tro det eller ej men molnen försvann!!
Jiiiipi!



                                                      SoFiA

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en bra dag :)

2009-05-19 @ 11:06:23
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: sabina (fotodagbok)

jag håller tummarna för att ni får sol idag! :)

2009-05-19 @ 11:27:46
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Postat av: E.K

Fin blogg du har :)

2009-05-19 @ 17:36:21
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0