Motion

Ja precis, motion är just vad lilla jag fått idag i stor mängd (behövligt).
Cassandra har sovt i ca 3timmar så jag passade på att ha lite skoj med Martin när det bara var vi två så vi gav oss ut med hans lilla trehjuling, först blev det ett stopp vid "dammen" (en ganska stor damm) på väg mot postlådan, först såg vi en stor svart orm (en snok) som låg och solade så vi stod och tittade på den en stund, Martin ville självklart klappa den! Men det fick han såklart Inte!
Ormen blev iallafall rädd när den efter en stund fick syn på oss eller rättare sagt kände Martins stampar i marken hehe! Den hoppade nästan ner i vattenet och sedan försvann den.
Sen började Martin kasta gräs i vattnet och då sa jag till honom att gräset är lite tråkigt att kasta för det låter inte i vattnet då =p så han fick en sten som han fick kasta och Oj vad det var skoj tyckte han!! Så han bad om fler stenar vilket han fick gång på gång och vi stod där en lång stund innan vi hamnade där vi skulle, vid postlådan, dock ingen post Tomt (skönt!)
Sedan tog vi en sväng med trehjulingen på vägen och det var ju super kul och sen vände vi och mötte gubben min och staffan (hans chef) som kom från staffans hus.
Sen följde vi med gubben och pratade o tittade lite när han jobbade sen lekte vi på gräsmattan och sen gick vi till gubben igen och tittade på när han satte upp stängsel Martin älskar att titta på/vara med när pappa jobbar!
Sedan började klockan närma sig 14.30 och då visste jag att Cassandra snart skulle vakna eftersom att hon brukar sova 3-4 timmar på dagen så vi gick in och efter ca 10min vaknade hon Tajming! Hon hade då sovt i 3 timmar.
Så nu sitter vi i soffan alla tre och myser! Sen går vi ut igen men jag tror att Martin somnar här i soffan snart =)



                                                         SoFiA

                                                

                         Martin på sin trehjuling =)


Kommentarer
Postat av: stina

Kolla in nya låt tipset på min blogg =)

Kram Stina

2009-05-27 @ 14:42:59
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad mysiga alla dina inlägg låter. :)

Tänk om man själv orkade vara ute så mycket i värmen som är, men icke då! Haha. :p

Får så himla ont i min rygg. :( Foglossning.. Blää..



Hoppas att vi kan ses snart igen,

kanske någon mer gång innan den lille ploppar ut. =)

Haha, och många gånger efter. =)

<3

2009-05-27 @ 14:56:35
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Inget att tacka för :)

2009-05-27 @ 16:11:43
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: thaikalle

Fin blogg. Kolla mina apor och följ med på mina djungeläventyr i Burma och Thailand

2009-05-27 @ 17:51:14
URL: http://www.thaikalle.blogg,se
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Åh vad mysigt ni verkar haft det! Skönt att få komma ut och få frisk luft :)

2009-05-27 @ 19:58:08
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0