Sommarvärme<3

Ja idag är det SommarVärme av allra högsta grad!
Solen skiner, himlen är klarblå, fåglarna kvittrar och värmen stiger som ånga ur marken, det kallar jag sommarvärme!
Denna värme är efterlängtad men nu när den väl är här så kan man inte låta bli att klaga lite på att det är alldeles för varmt!
För vilket väder vi än har eller hur bra vi än har det så Klagar vi, Varför? Jo vi människor är som gjorda för att klaga!
Vi klagar om det är för varmt, för kallt, blåser för mycket, regnar för mycket, regnar för lite, för torrt, för blött, för soligt, för molnligt osv, är vi aldrig nöjda?!

Jag är nöjd med värmen om jag slipper vara ute för länge =p
Jag klarar inte av när solen steker som en ugn och värmen kan väldigt lätt framkalla mitt dåliga humör! Det blir också extra varmt när solen steker på som allra värst och man måste jaga efter Martin som springer all världens väg över ladugårdsplanen och samtidigt ha en Tung Cassandra på ena armen samtidigt som man springer efter honom, Cassandra väger nu ungefär lika mycket som sin storebror som är 1år och 9månader, hon är 7månader!

Men det var skönt att vara ute och leka lite trots allt springande, Martin körde sin trehjuling och upprepade gång på gång: köra köra köra! =)
Cassandra låg på en filt på gräsmattan och övade på att krypa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0