Sötooo

Trodde att det skulle bli åska och regn med tanke på alla mörka moln och att det var så kvavt ute men vi fick bara lite regn, men till natten ska det tydligen bli regn och åska + att det ska åska och regna hela långa dagen imorgon--hoppas vi slipper!
Tog en promenad med barnen förut, först tittade vi på när gubben tankade bobcaten sedan när han flyttade grävaren och det uppskattas av barnen vill jag lova inte allra minst av Cassandra faktiskt! Kanske blir en liten maskintjej av henne? =)
Sedan gick vi ut en sväng på vägen och Martin gick och plockade blommor till oss <3
Sedan bara skulle han dra vagnen och självklart fick han göra det så han körde Cassandra i syskonvagnen alldeles själv (mestadels iallafall) hela vägen hem och när vi var hemma så fortsatte han att köra runt som en liten galning med henne, mysigt när dom busar ihop <3

Nu har jag matat Cassandra och lagt henne för natten, Martin står i fönstret i hallen och kikar på allt, han är såååå nyfiken!
Gubben fick springa ut då han trodde att djuren gått ut (som vanligt hehe) så jag hoppas han kommer hem snart!
Jag är så grymt Godissugen! Slutade röka från och med idag så det är väl därför, det är jätte jobbigt att vara så himla röksugen så man blir jätte godissugen på sammagång!
Önska mig ett Lycka till! Kan behöva lite pepp! =)



                                                       SoFiA

Vår ena kissekatt =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0