Sovmorgon

Ja precis, jag fick sovmorgon idag! Eller på morgonen (tiiidigt) så hämtade gubben Cassandra och lade henne bredvid mig när hon hade vaknat så jag matade henne och sen somnade hon om tätt intill mig och det var jätte mysigt! Sedan vaknade hon runt 07.00 och då ville hon Inte somna om, hon var jätte arg och ville bara upp på en gång! så jag gicj upp med henne sen kom gubben och sa att jag kunde gå och lägga mig igen....fast det var meningen att jag skulle låta honom sova men snäll som han var så lät han mig gå och somna om och det var helt underbart skönt! så jag har nyligen stigit upp, Skönt! =)

Får se vad dagen har för spännande att erbjuda, tror att vi åker en sväng till lekparken iallafall som vi gjort varje söndag, barnen Älskar det! =) Kan säga att dom Vuxna inte tycker det är så tokigt heller att leka loss där =p
Sen senare idag så ska vi skjutsa hem bror min.
Blir grillat till lunchs sen Mumsigt värre!

Nu ska jag se på reprisen av "Robinson" missade att se på det igår!

                                                        SoFiA

Kommentarer
Postat av: sara

Sööt blogg. :D

2009-05-17 @ 11:50:48
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0