Vi gav upp!

Ja, vi gav upp! Vi blev arga för minsta lilla och gick nästan varandra på nerverna så gubben köpte en dosa snus (2) och jag fick ett paket cigaretter!
Jag vet, skäms på¨oss som gav upp men det gick verkligen inte och jag är glad att vi verkligen försökte även att det bara funkade ca ett dygn...
Gubben börjar väl lugna sig lite men hans humör sviker lite ibland men det kommer =)
När jag tog min "första" cigarett så kände jag hur hjärtat slog frivolter och hur blodet pumpade som aldrig förr och jag fick en enorm lättnadskänsla -så skönt!-
Nu ska jag försöka att hålla ner på rökningen en aning för att göra ett försök på nytt senare att sluta!



                                                                                           SoFiA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hejar på dig! Hoppas du lyckas sluta röka - Om du verkligen vill kommer du att klara det. Tack så mycket för beröm, kul att höra!

2009-05-27 @ 22:22:37
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0