bacon hit och bacon dit...

Gaaaaah, lägg ner allt tjat om den där j*vla baconinfluensan folks!
Nej jag/vi tänker absolut inte vaccinera oss med en massa gifter, fy aldrig!
Och ni som är så rädda för att dö osv osv... hallååååå!?
Det är en helt vanlig influensa!
Vaccinerar ni er när det går förkylningsinfluensa, maginfluensa osv också?
Nae, tänkte väl det...
Och förresten, hur många var det som vaccinerade sig mot fågelinfluensan? va va?
Allting kring denna influensa är så jävla uppförstorat! Åh jag blir så arg! Ge er nu!!!

Ne ni, jag har hellre influensan ett tag och blir frisk och skippar det där med gift i kroppen...

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Stefan

Me like=) Tänker inte heller ta den..

2009-11-07 @ 18:50:43
Postat av: lussan

jag måste vacinera mig för jobbet.... gör man inte de får man itne ha kvar jobbet.... men egentligen ere ingenting jag vill.....

jag håller fullständigt med dig fy fan sikket skräp den där jäkla sprutan :S

2009-11-09 @ 14:20:36
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0