En månad kvar till julafton!

Ja nu var det dags att blogga lite igen ;) I helgen var det fullt ös från fredag till söndag så jag hann aldrig med att blogga och igår var jag sjuk så då orkade jag inte men idag mår jag bra!

 I fredags kom storebror och hans tjej hit och även Rickie och Sofia och barnen så det blev fullt ös här hemma och vi såg på idol och käkade pizza och en massa godis så det var en mysig kväll men sent blev det! Hamnade inte i sängen försen 2.30 usch det var inge kul =p

På lördagen var vi väldigt trötta men som tur var så sov barnen till 7.30 så det var skönt! Lördagen blev iallafall en mysdag med godis och god mat och så såg vi på film.

 På söndagen så blev det också en mysdag fast bara jag gubben och barnen så det var mysigt. På kvällen så kom Sara, Daniel och lilla Izabel på besök och det var mycket trevligt!
 Vi drack kaffe och åt bullar och mina missbildade cupcakes, ja dom såg inte missbildade ut men dom blev lite torra så det var synd men dom gick iallafall att äta ;) Sen såg vi på film och gubbarna delade på en öl och jag och Sara tog oss varsitt glas vin så det blev en jätte mysig söndagskväll!

 Igår mådde jag som sagt inte så bra, jag sov nästan ingenting på natten för jag mådde illa och hade ont i magen så på måndag morgonen hjälpte jag gubben med barnen och sen körde han dom själv till dagis så jag kunde gå och lägga mig igen så jag somnade vid 7.15 och vaknade runt 10.30 sen gick jag upp och städade lite men sen när jag skulle fixa med disken och sånt i köket så tog det emot och jag höll på att spy så jag gick och satte mig i soffan och såg på tv istället, sen blev det jobbigt att sitta stilla så länge så jag städade lite till och sen blev det tv:n igen så jag kände mig som en levande död där ett tag.

 Idag är båda barnen på dagis igen så jag ska passa på att JULstäda! Ja för det är ju jul snart! Känns lustigt men det är faktiskt bara en månad kvar till julafton idag! Eller adventsstäda kanske det heter =p Iallafall så ska jag leta fram adventsstakarna och sätta upp dom och lite annan mysbelysning, tjuvstartar lite men bara lite ;) Ha en bra dag nu alla galningar!
//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0