mysdag

Idag är det bara jag och Martin hemma, Cassandra är på dagis för första gången utan storebror så hon hade blivit lite ledsen när gubben var och lämnade henne där men det kommer nog gå bra i vanlig ordning =)
Får se vad jag och Martin ska hitta på idag, just nu sitter han och leker med lek lera och jag ska städa lite snart och hänga tvätt, har ju lovat Martin att vi ska gå ut och titta vad gubbarna gör sen, det skulle komma betongbilar idag så det kommer nog bli lite kul för Martin att se på.

Men det kommer nog bli en väldigt lugn dag idag, vi ska ta dagen som den kommer jag och Martin, vi ska iallafall passa på att mysa en massa eftersom att Martin aldrig riktigt får någon ensam tid med mig eller jag med honom för i veckerna är han ju på dagis och när han kommer hem så får han dela mig med lillasyster och på fredagar när han är ledig är även Cassandra ledig så nu ska vi passa på! <3
Cassandra har ju hunnit få en massa ensam tid med mig iallafall innan hon började på dagis, och även nu när hon är ledig från dagis på onsdagar så kommer vi få ensam tid ihop.

Nu ska jag fortsätta mysa med min sonis <3
//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0