Nya fiskar =)

Ja då var det söndag igen, söndagar är så långtråkiga men varför?
Idag har vi mest latat framför filmer och tv:n, var ute i det gråa vädret en stund och lekte med dom små galningarna sen gick vi in och mös en stund sen stoppade jag Martin i badbaljan och satte Cassandra i duschen så hon fick duscha medans brorsan badade, ja Cassandra duschar hellre än badar fast hon älskar att bada med.

Sen satt vi och gosade i soffan och så kom jag på den superbra idén att ha "kvälls-mys-fika" ihop innan barnen skulle sova så jag fixade med thé, mackor och tändaljus och det blev jättemysigt och jag tror att barnen håller med =)
Dom var så snälla och försökte inte ens röra ljusen så det var bra!
Sen var det dags för Cassandra att sova och för Martin med igentligen men han ville inte så han fick sitta uppe och mysa med gubben medans jag passade på att duscha.

Sen låg vi och latade i soffan, ja det blev en hel del latande idag vill jag lova!
Segt var det men lite skönt med =)

Nu sitter gubben och ser på en film medans jag kikar runt på nätet, ska snart skicka iväg gubben till Anna (hans ex) för dom ville bli av med en massa fiskar och dom ville jag såklart ha!
Var ca 30st fiskar sa hon så det blir fullt i akvariet en stund men det ska bli mysigt! Får dom ja gratis så då tackar man inte nej direkt! =)

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0