Slödag

Imorse när jag vaknade så kändes det som att jag inte hade sovit en blund på hela natten, jag vet inte vart natten tog vägen och det kändes skitlustigt!

Martin sov hos oss inatt, vi försökte att lägga honom i hans säng flera gånger igår kväll men han bara grät och skrek efter oss och var jätte orolig av sig så jag vet inte vad det var... Han låg i soffan och kramade mig jättehårt tills klockan var 22.30 sen bäddade vi ner honom hos oss och det tog sin lilla tid innan han kom till ro men han lade sig jätte nära mig och höll om min hals sen somnade han och rörde sig inte ur fläcken på hela natten!

När vi hade skjutsat barnen till dagis så latade jag mig en liten stund hemma sen städade jag och sen gick jag ut till gubbarna och kollade läget sen följde jag med dom på fika.

Sen bar det av hem igen och då hängde jag tvätt och sorterade in tvätt i lådor och garderober och sen blev det lite lat-tid innan vi hämtade barnen.

När vi kom till dagis så talade personalen om att Cassandra hade gått nästan hela dagen så det var jättekul att höra!

Väl hemma så skulle gubben iväg och jobba igen så jag och barnen blev själva så jag fixade lite mat till dom, potatismos och korv men ingen av dom åt det! Det lät ungefär så här "Mamma kaka, kakaaaaa mamma!!" dom är så söta mina små gottegrisar och för den delen så får dom kakor väääldigt sällan, bara när det är något speciellt..
Efter att dom hade ätit varsin macka, ja det var det ända som dög så busade dom för fullt och Cassandra attakerade Martin med en massa kramar hihi dom var så söta <3

Sen blev Cassandra jätte trött och somnade och efter ca 40min så somnade Martin bredvid mig i soffan <3
Dom var grymt trötta idag!

Så jag bakade en kladdkaka med dumle och så har jag bara latat mig och gubben jobbar fortfarande...hmm... hoppas att man hinner se honom nånting idag, klockan är lixom 19.58 nu...
Aja, ni får ha det så bra nu!

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0