Snark!

Idag har det inte hänt mycket kan jag lova!

Dagen började med att vi fixade barnen och körde dom till dagis, sen när vi kom hem så gick jag och lade mig i sängen för att sova lite eftersom att jag hade en sån grym mensvärk och huvudvärk, meningen var att jag skulle sova i cirka 1h, den timmen blev låååång för när jag vaknade och tittade på klockan så var den......11.25!!

Så jag fick lite halvt panik över att jag sovt bort hela dagen så jag satte mig upp med en gång och klädde på mig och sen satte jag mig i soffan för att vakna till ytterligare sen såg jag på "Hem till gården" sen sa jag till lillasyster att "nu går vi ut en sväng!" så det gjorde vi..

Vi tog en sväng upp till gubbarna och såg på lite när dom jobbade och sedan tog vi oss en liten promenix, ja den blev inte så jättelång för min cp-infekterade-blåsa på sidan av foten började svida så förbannat så vi fick vända och när vi kom hem och jag skulle ta av mig strumpan så var det blod och var på den...myspys...
Så nu får det bli en strumplös dag =/

Nu ska jag nog ta tag i disken och tvätten.
//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0